Skuteczne rozwiązania

Problemy jakie rozwiązywały dotychczasowe szkolenia i usługi doradcze.

Brak zaangażowania pracowników w sprzedaż. Właściciel płacił pracownikom za to co sam zrobił. Niezadawalające wyniki handlowe. Niezadawalający poziom nadzoru nad sprzedażą. Niska jakość obsługi. Nieefektywna organizacja pracy działu handlowego. Błędy w procesie obsługi klienta w BOK. Nieskuteczny mechanizm usprawniania pracy. Niska skuteczność pozyskiwania klientów. Problemy z utrzymaniem klienta. Brak kryteriów wyceny usług. Konflikty w zespole pracowniczym. Nielojalny pracownik. Wysokie koszty obsługi procesów reklamacyjnych. Nielojalni klienci. Wysokie koszty utrzymania wskaźnika retencji. Skuteczność szefa w organizacji.

Wybrani klienci:

Nowe Motywacje. Porsche. Volkswagen. Das WeltAuto. Hyundai. Nowomed. Neomesse. Solid Box. Pewnajem. Proinnowacje. Invidio Team. ATJGroup Sp. z o.o.. BIAN. Maszachaba. Kedarix.